Harry Potter

Saturday, July 16, 2011

Mid term day at home for a week

          Kemarin aku baru smpai kt rumah. Wah bestnya dapat balik rumah,pastu dapat makan masakan dari kakak ku. Sedap tau...heheheh macam semalam lauk-pauk yang dia masak tersangatlah sedap smpai terasa di kalbu..aiseh,,,hahahaha..tapi wa cakap sama lu kakak gua memang pndai masak, Apa ja yang dia masak,walau apa pun jenis lauk tetap sedap. beruntung aku dapat kakak macam dia. Pas mengambil masa 3 jam perjalanan balik kt rumah...fuyooo memang penat jugak la..rasa mau muntah pun ada jugak ni...lebih2 lagi tem kami dekat kota belud tu...astaga berpeluh brabis ni padahal air cond kuat ni kena pasang..mungkin kesan dairpada mau muntah kali tu kn..hehheehe. Aku memang macam ni, tidak ble tlampau jalan jauh,mudah loya ni, kesian aku kn..huhuhu..macam sedih jugak la mau tinggalkan uitm...hahahaha padahal seminggu ja bh, tapi kalau kt sana rindu pla kt rumah,,adoi..cm mana ni???emm..cuti..cuti jugak tapi assignment kena buat..hehehehe pas cuti ni, di situ la ada test, presentation, quiz,,,wow  hebat..emmm xpa ko ble tu natrah..chayoo!!!...never give up..u can do it!!trust on yourself ok natrah...(kata2 semangat tuk diriku..hehehehe) penting ni supaya aku lebih bersemangat tuk menyelesaikan suma keja2 ku...bah aku rasa smpai di sini jala dlu k...macam sakit dh ni tangan aku mau taip coz tadi kami pi kt rumah baru yang in proses mau siap..banyak keja dibuat..walaupun penat tapi syok...bh ok i caw dlu..smpai bertemu lagi k..heheheh,.,.SALAM








No comments:

Post a Comment